Friday, December 18, 2009

jr rw (it has a meaning.)

nasul infundat si ochii infierbantati m-au obosit. afara ninge si nu pot sa ma ridic sa admir. VH1 ma incanta cu ceva 'vintage' si incerc sa adorm. incerc sa nu ma gandesc la faptul ca orice lucru slightly important l-am aflat singura, prin altcineva, si urasc asta. urasc faptul ca oamenilor le este frica de mine, le este frica sa-mi spuna ce cred direct. n-ar fi totul mai simplu?n-ar exista timp irosit, n-ar exista durere, n-ar exista surprindere. poate ar exista timpul irosit pe explicatii, durerea de moment, suprinderea primei ninsori, primei calduri caniculare.
dar, per total, totul ar fi usor. am trece peste cu o mai mare usurinta si incet incet am uita cum este sa fii ranit, sa nu aflii direct cat de mult te-a uitat o persoana.
atunci, de ce exista secrete? in vremurile antice ale clasei a6a, Mara mi-a spus ca secretele sunt create pentru a apara adevarul dureros, pentru a proteja. nu mi-a spus cum te protejezi cand adevarul dureros iese la iveala, cand pastrarea secretului si impartisirea lui cu oricine altcineva inafara de tine este mai dureros decat adevarul in sine.
mara a disparut de mult din peisaj si nimeni nu ar putea sa ma lamureasca mai bine decat ea ce se intampla, cum sa trec peste.
incep sa ma pregatesc pentru orice alt secret interesant as putea afla indirect, incerc sa invat sa nu mai pun totul la suflet, sa fiu indiferent, ca el.
reusesc pentru cateva secunde pana cand imi amintesc.
doare al naibii de tare(sorry mum.)
neil young era frumusel cu plete si exista o singura persoana care ar intelege la ce ma refer. acea persoana e la 2000 de km de mine si ii este frica sa-mi spuna cat de mult ma uraste.
si cred ca sentimentul devine reciproc.
si, cum am aflat ca sunt ipocrita, nu cred ca am sa-i spun asta.

2 comments:

  1. hei salut.ti am citit ultima postare.e bine gandita,dar e putin haotica.vad ca vrei sa arati persoanelor ce esti tu de fapt,dar te incurci in explicatii..nu-ti mai bate capul cu ei. si eu faceam la fel.iar acum,ei fug dupa mine sa le fiu amica,cea mai buna preitena sau iubita in cazul unui baiat care m-a parasit iar acum s aintors la mine din simplul fapt ca sunt indiferenta si am invatat sa tin capul sus atunci cand aflu adevarul din spatele unui secret.sincer..nimic nu ma mai surprinde in ziua de astazi :-j nu pot spune ca stiu cum te simti acum,dar am o vaga idee :)
    p.s.: mulţam pt faptul că-mi urmăreşti blogul :*

    ReplyDelete
  2. un fel de 'thanks for stopping by' hug >:D<

    ReplyDelete