Friday, August 7, 2009

iarba uda.



e noapte. e atat de foarte noapte si, pentru prima oara in cateva luni bune, m-a luat frigul. frigul ala de o-sa-se-intample-ceva.mi-a luat 2 ore sa il detectez tho. nu ma atragea ideea de a urca pentru un hoodie, asa ca am ramas aici, intrebandu-ma de ce naiba mi-e frig. apoi, cand discutiile au luat o intorsatura ciudata, mi-am dat seama ca o singura persoana avea puterea sa aiba acest efect asupra mea. poate e si necisitatea unui foc bine facut intr-o casa la munte, avand in vedere ca ploua incontinuu, dar..el. el, care m-a mintit atata timp, inca imi putea ingheta aerul in plamani pentru "several seconds" simt ca treaba asta n-ar trebui sa aiba o lungime mai mare. am tinut si tin la el mult. even tho he freezes my souls cand e pe cale sa zica ca tine la mine. gata, trebuie sa fie scurt.

1 comment: