Wednesday, August 5, 2009

sateliti si comete.


e ora 1.stau si ma uit ciudat in jur. un frig asimilat c-un spirit dubios isi face loc printre coastele mele. ating cu varfurile degetelor soba si stalpul de lemn. ma-ndrept spre fereastra si ma uit la luna aia ciudata. o luna de dimensiuni considerabile, si-un luceafar ascuns timid dupa un nor. luna-i plina si eu n-am deci somn. si totusi, totusi nu zambesc.
cred ca intradevar, eu nu stiu sa apreciez lucrurile. nu apreciez ce mi se ofera si asta se pare ca distruge o parte din farmec. intotdeauna, undeva, exista ceva mai bun pe care l-as putea face, un lucru care aparent m-ar face fericita. ma gandesc...
ma gandesc ce ar fi daca lucrurile ar fi altfel. ce ar fi daca as putea sa zambesc tampeste fara sa fie nevoie sa-i fi auzit vocea in acea zi. dar nu pot. m-am atasat mult prea tare.
lumina lunii isi face loc prin geamul murdar si ma loveste-n mutra(am un talent aparte de a strica imaginile feerice). incep sa rontai dintr-un biscuite si ma-ntorc la gandurile-mi purpurii. simt ca vreau sa cobor. vreau sa ma-ncalt si sa plec naibii,sa merg atat cat ma tin muschiuletii. aici insa intervien frica. frica de... singuratate. frica ca la final, nu va fi cineva care ma va astepta zambind, desi am intarziat 10 minute. m-am obisnuit in mod ciudat sa am un scop. incep ceva pentru ca am de ce sa termin. pentru ca stiu ca la final, desi pe parcurs au fost 'obstacole' si piedici, la final el imi zambeste vesel, cu o mana tinand telefonul si cu coatele tinandu-ma strans la piept, facandu-ma sa ma simt in siguranta. caldura aceea de vara si mirosul de parfum aspru (nu stiu daca exista asa ceva) mi-au intrat in rutina si mi-e greu sa-mi imaginez lucrurile fara ele. mi-e greu cand le simt lipsa si mi-e greu cand stiu ca pentru mine inseamna mai mult decat ar trebui.
uneori tot ce-mi doresc este un pachet de carti, un lac cu nuferi, si-un tickle attack de la el. uneori, asta-mi e suficient. alteori, deseori, tanjesc dupa mai mult. sunt lacoma.
e ora doua si au taiat televizorul. imi trag labele de sub fund si lenes, urc scarile catre dormitor. in seara asta, nu pot dormi.

No comments:

Post a Comment