Sunday, January 24, 2010

azi am prins apusul.

e momentul ala stupid de pe 1 ianuarie, ora 00.01 , sau inceputul de luni, sau intiiul fiecarei luni cind imi zic ca astazi totul va fi cum ar fi trebuit sa fie de mult timp. ca am sa invat din greseli si am sa privesc doar inainte, ca am sa arunc o privre scurta in trecut pentru a-mi reaminti raul sau ca am sa dorm mai putin dimineata. imi doresc sa o iau de la capat, din orice punct de vedere. sa imi pese mai putin , dar totusi mai mult. sa iubesc mai putin, dar totusi mai mult. sa ma schimb incet, icnet, dar totusi observabil.
si la sfarsitul de luni, la 7 dimineata pe 1 ianuarie, si dimineata devreme pe 2 a fiecarei luni, imi dau seama ca nu pot. nu sunt facuta pentru schimbari. urasc schimbarile mai mult decat urasc farurile masinilor. le urasc, si in acelasi timp tinjesc dupa ele.
vreau sa se observe o schimbare, sa se auda un 'hei, nu mai esti tu.' amuzat, sa ma bucur de fiecare clipa.
si nu pot si fumul de trandafiri dispare si am nevoie de cineva cu dragoste de schimbari, care sa ma-mbratiseze cu a lui si-a lor caldura .

No comments:

Post a Comment